"Benim iki büyük eserim var; biri Türkiye Cumhuriyet'i diğeri Cumhuriyet Halk Partisi."

Bandırma Belediyesi vatandaşların yanında olmaya devam ediyor

  • 19 Aralık 2022
Bandırma Belediyesi’nin hizmet taleplerini en hızlı şekilde yanıtlamak amacıyla hizmete aldığı “Çağrı Merkezi”, bugüne kadar 47.932 çağrıyı yanıtladı.

Bandırma Belediye Başkanı Tolga Tosun’un talimatıyla, çağın gelişen teknolojisini en faydalı şekilde kullanmak, hizmet taleplerini en kısa sürede yanıtlamak ve çözüme kavuşturmak amacıyla hizmete alınan “Çağrı Merkezi”, vatandaşın yanında olmaya devam ediyor. “Çağrı Merkezi”, bugüne kadar 47.932 çağrıyı yanıtladı, 13.578 başvuru aldı, 61.510 kez vatandaşların çözüm arama kanalı oldu. Bandırma Belediyesi’ne ait 538 097 00 00 numaralı WhatsApp hattı, haftanın yedi günü hizmet veren 444 7 105 numaralı Çağrı Merkezi veya sosyal medya hesapları aracılığıyla vatandaşların istek, öneri ve şikâyetleri tek bir havuzda toplanıyor, en doğru birime yönlendiriliyor ve çözüm bulunuyor.


Önerilen Haberler